Onze hoge standaard

Hoe ervaren andere opdrachtgevers de Allrounders van Anema Allround? Ervaringen zijn er om te delen dus vraag gerust naar referenties! Anema Allround staat voor klantgericht werken, de hoogst mogelijke service verlenen en zeggen wat we doen maar ook doen wat we zeggen. Dat kunnen we wel over onszelf zeggen maar dat is 'Robijn keurt Robijn', dus lees hieronder meer hoe wij onze standaard zo hoog mogelijk houden.

Van communiceren kan je leren

Door onze open manier van communiceren en door onze trouwe en altijd terugkerende opdrachtgevers weten wij dat we de hoogst mogelijke service bieden tijdens de projecten die wij begeleiden. Niet alleen aan de opdrachtgever zelf maar ook aan alle andere belanghebbenden. Dit kunnen leveranciers zijn maar ook gemeentelijke instanties of misschien zelfs de receptioniste van het hotel waar onze Allrounder verblijft tijdens het project. 

Na afloop van het project vragen wij te allen tijde een referentie, een getuigschrift of als onze Allrounder vaak werkt voor de opdrachtgever een simpel mailtje met de bevindingen over de opdracht. Periodiek huren wij een extern bureau in voor een groot tevredenheidsonderzoek. Niet omdat Anema Allround onzeker is over zijn Allrounders en zijn services, juist omdat wij Anema Allround en ons team altijd willen blijven verbeteren. 

Waarmee kunnen wij assisteren?
Waarmee kunnen wij assisteren?

jouw product -  jouw boodschap - jouw project